mandag 4. mai 2009

I SOMMER SKAL JEG


bilde: Tonje Thilesen

- på roskilde for første gang i mitt liv. se fleet foxes, mars volta, oh no ono, pet shop boys, kanye west og white lies.
- på slottsfjell for andre gang i mitt liv, å se marit larsen, bigbang, the wombats, motorpsycho, skambankt, first aid kit, valentourettes og katzenjammer. (og det skal bli dobbelt så bra som i fjor!)
- på hytta til nora i Luster og kanskje hvis folk vil ta de med på min hytte (som har badestamp, inne OG ute-dusj. don't ask why )
- vise vennene mine at jeg kan kjøre båt (ehe)
- tjene penger på et eller annet vis (si ifra hvis noen vet om en jobb ?!)
- lære meg å skate, eller gjøre et triks eller no. yeah...

og utenom det skal jeg spille masse gitar og synge (enten dere vil det eller ei.), kjøpe meg munnspill, le masse, drikke kald pils i sola, møte masse nye mennesker, bo mye i telt og sovepose og tilbringe masse tid med de herligste menneskene jeg vet om :D



1 kommentar:

Håge sa...

Jeg må innrømme jeg ser frem til synginga og spillinga.

Kanskje også litt Trond Viggo Torgersen?