fredag 26. juni 2009

HOVE 09

jeg er grilla og ligger med feber fordi jeg er så solbrent. jeg har vondt i hele kroppen, blåmerker og sår overalt. det har vært 25 grader og sol hver dag og jeg har jobbet fakkings 24 timer med renovasjon (kildesortering...) for HR uten å få så mye som et takk for det (meeeen gratis festivalpass + camp +++)

Hove var dritfett! jeg har vært på flere festivaler før som har vært kjempekoselige, men denne tok kaka! jeg dro med elisa og tine og en koselig gutt som het espen og på bussen på vei ned så ble vi 5 stykker for da møtte vi jesper som hadde blitt ditcha av vennene sine og joina oss. jeg har møtt MASSE hyggelige folk. alt fra de sjenerte valdres-guttene vi var på stranda med som fortalte om en eller annen fiskefestival til de keege Frp-mannfolka som vi ikke orket å være med lenger fordi det rett og slett ble helt feil (sorry, gutter) og i mellom har vi alt fra lesbeshow i k-town teltet, søte bandmedlemmer og slitsomme ballerockgutter.

såpebobler, persilleriet, moshpit, radioresepsjonen tatoveringer (random jente: "døh hva ER det der for'no egentlig?? alle har det jo.. er dere en sånn derre..bande eller noe??") , dårlige sjekkereplikker ("er du redningen min i kveld?") og turer på beachen bør også nevnes og IKKE MINST Michael Jackson.

"eg hørte at michael jackson var dævv??" "er michael jackson dø??" "MICHAEL JACKSON ER DØD!" "eyh, folka har dere hørt om Michael jackson elleh??!" "ern dævv liksom?"

(på dette tidspunkt våknet jeg halvveis inni og halvveis utenfor teltet med solbriller på og en pils i hånda og husket ikke hvilken dag det var engang. MJ kom som et sjokk på meg og når jeg hørte at noen spilte jackson5 i nabocampen ble jeg nesten også litt sentimental)

:D
jeg tok ikke noe særlig bilder egentlig... har et par mobilbilder







5 kommentarer:

Anonym sa...

høhøh... lesbeshow^^ in tha k-town^^ Utrolig morro å lese dette her, må nesten si jeg savner Hove MASSE! Men, kos deg på Roskilde! og skriv om alle de danske sjekketriksa du får:D Liz:D

Anonym sa...

Kult:) Blir det slottsfjell på deg i år også eller?

LINN sa...

i følge planen hvertfall =)

Anonym sa...

I inclination not approve on it. I over precise post. Expressly the appellation attracted me to review the sound story.

Anonym sa...

Nice brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.