søndag 5. juli 2009

ROSKILDE 09

ord for å beskrive roskilde: rave, glowsticks, antibac, iskalde ølbrett, lange køer, MYE folk, mye hasj, diggbare konserter (jeg sier bare röyksopp, trentemøller, mars volta og mew!), lange avstander, vondt i føttene, vindmøller, graffiti, "noen har stjålet teltet" "noen har stjålet stolen min", slush-shots, "i kveld drar vi på gringo", secondhand butikker og ikke minst Tonje, Maria, Hg og Daniel + camp toit.

skal jeg nevne at jeg ikke hadde stemme i tre dager og hostet meg til blods og smittet alle på campen og dro hjem to dager før jeg skulle? tjah.

men stikk på roskilde neste år, det var sick! bokstavlig talt.









4 kommentarer:

Smittet sa...

Livet er ikke lett.

Jævla smittebærer.

Anonym sa...

DU er sick...

----|-- sa...

Køben. Fett.

Tonje sa...

Mange fine bilder av meg her ja! det må jeg si.